יום ראשון, 24 במרץ 2013

מיהו טכנאי מחשבים מקצועי


מדוע חשוב להשתמש בשירותיו של טכנאי מחשבים?

בוודאי שרבים מכם עשו בעבר שימוש באדם בעוסק בתחום המחשבים. טכנאי מחשבים הוא אדם מקצועי הנדרש בכל בית ובכל בית עסק בעידן המודרני הממוחשב. ברגע שהמחשב לא עובד אנו מרגישים חסרי אונים. הפחד מאיבוד מידע ומחוסר יכולת לקדם עבודה או נושאים פרטיים בהעדרו של המחשב, הופכת את הטכנאי של המחשבים לדמות חשובה ביותר. לפניכם מעט שאלות ותשובות הנוגעות לעבודות של טכנאי מחשבים. בעזרת קריאת השאלות והתשובות, תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר על התחום המדובר.

מהי ההסמכה של טכנאי המחשבים?

חשוב ביותר להעסיק טכנאי מחשבים שבאמת מבין במחשבים ויכול לתקן ולתחזק אותם. אנשים רבים נולדו בעידן הממוחשב ויכולים לטפל יפה במחשבים, אך אין זה אומר שהם מוסמכים להיות טכנאי מחשבים. צריך לנהוג משנה זהירות ולבחון את הידע של הטכנאי ולאו דוקא את ההסמכה שלו. ייתכן כי יש לכם טכנאי בעל ידע רב אך ללא הסמכה, וזאת מפני שרבים צוברים נסיון ומתפעלים מחשיבם היטב בעידן המודרני.

כמה עולה תיקון או שדרוג המחשב אצל טכנאי מחשבים?

כל מקרה נבדק לגופו ומתומחר באופן ספציפי על ידי טכנאי מחשבים מקצועי. למשל, עלות ביקור בית תהיה גובהה יותר מאשר עלות אותו תיקון אם  ייעשה במעבדה. הטיפול במחשב בבית מצריך מאמץ נוסף מן הטכנאי הנדרש להגיע את המקום ולטפל במחשב ללא תנאי מעבדה לקיום התיקון. עלות השירות נקבעת כמובן בקשר ישיר לסוג הבעייה ומורכבות התיקון.

האם תמיד כדאי להזמין טכנאי מחשבים?

הבחירה באם לתקן או לא כרוכה במשתנים רבים כגון זמינות חלקי חילוף, עלות התיקון ועלות מחשב חלופי חדש, כמו כן יש לבדוק יכולת להעביר מידע מן המחשב המקולקל, לטיפול בתקלה כגון שחזור דיסק קשיח רק טכנאי מומחה יידע לתת מענה לכל המשתנים הללו. טכנאי מחשבים יכול להציל את המחשב הישן שלכם עם כל מה שיש בו ואילו מחשב חדש, הינו מחשב בלי שום זיכרון שצברתם. לכן, בכל מקרה יש לדון לגופו של עניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה